دستیار آنچلوتی: بیل می تواند مهاجم نوک باشد

 

http://u.goal.com/312500/312598_heroa.jpg

پل کلمنت، دستیار کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که گرث بیل می تواند در پست تهاجمی برای تیمش بازی کند.

این ستاره 24 ساله درآخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی باانتقالی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید منتقل شد تا گران قیمت ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرد؛ موضوعی که رئالی ها آنها راتکذیب کرده و گفته اند که برای خرید بیل 91 میلیون یورو پرداخت کرده و رونالدو همچنان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ است.حالا گمانه زنی هایی درمورد پست بیل در ترکیب رئال به گوش می رسد.
حالا کلمنت دستیار آنچلوتی در گفت و گو با بی بی سی دراین باره گفته:« گرث مهارتهای گلزنی زیادی دارد و توانایی این را دارد تا برای هم تیمی هایش گل سازی کند. او اخیرا بیشتر در میانه میدان بازی کرده و در جناحین نبوده. کارلو آنچلوتی هم ایده های روشنی برای استفاده از بیل دارد ولی اوضاع ممکن است تغییر کند. ما بازیکنان هیجان انگیز زیادی در تیممان داریم.»
این مربی فرانسوی درادامه صحبت هایش گفت:«بنزما بازیکن بامهارتی است . ایسکو هم باوجودی که در خط میانی بازی می کند ، تا به اینجا سه گل به ثمر رسانده و دیدن این بازیکنان درکنار یکدیگر که با هم هماهنگ شده باشند فوق العاده است. ما تلاش می کنیم که بهترین پست برای بازیکنان را پیدا کنیم و بهترین تیم ممکن رادر زودترین زمان ممکن دراختیار داشته باشیم.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392 ا 23:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.